Gemakkelijk contact opnemen
Of je nu nieuwsgierig bent naar onze AI-receptionisten, hulp nodig hebt, of gewoon gedag wilt zeggen, we zijn er voor je. Stuur ons een bericht via het formulier of neem direct contact met ons op via onderstaande opties.
Veelgestelde vragen
Dit zijn de meest gestelde vragen over onze AI-telefonisten.
Andere vragen?
AI-telefonie gebruikt kunstmatige intelligentie om telefoongesprekken te beheren. Het zorgt ervoor dat je bedrijf 24/7 bereikbaar is, gesprekken professioneel worden afgehandeld en je klantenservice wordt geautomatiseerd. De AI begrijpt natuurlijke taal, kan normale gesprekken voeren en regelt praktische zaken zoals afspraken inplannen of informatie geven.
AI receptionisten zijn slimme digitale assistenten die net als mensen praten en begrijpen wat klanten willen. Ze nemen routinetaken over zoals afspraken maken en bestellingen opnemen. Zo bespaar je tijd en geld, en heb je minder stress over gemiste telefoontjes.
Conversational AI maakt het mogelijk dat computers normaal met mensen kunnen praten. Het is geen simpele 'ja/nee' computer meer, maar een systeem dat echt begrijpt wat je zegt en bedoelt. Dit zorgt voor natuurlijke gesprekken, of je nu chat of belt.
De onboarding is simpel en snel - binnen een dag ben je live. We helpen je met het instellen van je bedrijfsgegevens, stem en doorschakeling. Alles wordt stap voor stap uitgelegd, zodat je AI-assistent perfect aansluit bij je bedrijf.
Voicelabs werkt met alle zakelijke telefoons, zowel mobiel als vast. Het instellen kan gemakkelijk in een paar stappen zodat de virtuele assistent overflowgesprekken kan beantwoorden of klanten kan doorverbinden. We lopen samen het hele proces door, zodat je precies weet hoe het werkt.
Onze virtuele assistenten regelen je gesprekken en afspraken 24/7, zodat jij je kunt focussen op je werk. Ze chatten met klanten, plannen afspraken, helpen met vragen en verzamelen contactgegevens. Gemiddeld bespaar je 20 uur aan belletjes per maand. Zo hou je tijd over voor belangrijkere zaken.
We nemen privacy serieus en volgen alle AVG-regels. Je data is veilig bij ons door sterke versleuteling en beveiligde opslag.
Willen je klanten liever met een mens praten? We kunnen gesprekken direct doorverbinden of een terugbelverzoek regelen.
We zijn open over het gebruik van AI - onze assistenten zeggen altijd eerlijk dat ze AI zijn. Check onze Privacyverklaring en Ethisch Kader voor meer details.